Hőforrás

Hőforrás
A család + egy uncsitesó

2015. május 28., csütörtök

Helyszíni tudósítás (Reykjavík)

Itt ülök a konyhában, ölemben a gépemmel és japán relaxációs zenét hallgatok. Túl vagyok a mai meditatív edzésemen, most először sikerült teljesen kizárnom a külvilágot. Csak a belső hangra figyeltem, aminek eredményeképp remek konstruktív gondolataim lettek. Többek között: "Írjunk még a blogba!
Zita dolgozik, a gyerekek iskolában, teljes a nyugalom. Csak délután kell mennem dolgozni a szállodába. A " Kinyissak egy sört?" témája is terítékre került.
Azért az utcán ténykedő munkások mindent megtesznek a csend elűzése érdekében. Megbocsátott bűn, hisz az utat újítják fel. Városszerte mindenhol (ahol, a hosszú tél után romlott az úttest minősége) felnyesték az úgynevezett "kopóréteget" és újraaszfaltozzák. Mivel minden évben tavasszal kijavítják a hibákat és nem csak foldozgatnak, ezért sokkal olcsóbb, rövidebb ideig tartanak az útlezárások, valamint jó minőségű úton autózhatsz, ha már befizetted azt a sok adót.
A hőmérséklet 8 Celsius fok, sós északi szél 8 m/s, az ég gomolyfelhős. Egyébként nagyon kellemes. itt a nyár. :)
Kedden, mint az előző bejegyzésben említettem....Itt megszakítom adásunkat, mert most hívtak a munkahelyemről, hogy az egész délutáni műszakomat befoglalták este 8-ig. Királyság. Ú, még borotválkoznom is kell előtte! A sört meg buktam.
Szóval két nappal ezelőtt megtartottam azt a bizonyos bemutató edzést. Jelentem, tetszett nekik. Az edzés végén azzal búcsúztunk el, hogy a következő szezonban munka. A kérdés csak: Hány csapat? Milyen korosztály? Május végéig, vagyis ezen a héten kiderül. Érdekes érzés volt, izgultam egy kissé előtte, de ahogy beléptem a terembe (megcsapott az ismerős illat, ami minden kosárpályán jelen van), és csak az otthonosság érzése lett úrrá rajtam. Annyi időt töltöttem el (nem haszontalanul) különböző termekben kosárlabdával, hogy minden jött elsőre, még angolul is. Lehet tervezni, talán ez az egyik kedvenc időszakom. Én találom ki, én uralom. Aztán elkap a végrehajtás pörgő kereke és nincs kiszállás. Hú.Paraszimpatikus jelek. (tenyérizzadás stb.)
Hétvégén Lucinak szülinapi partit tartunk. Ugyan csak júliusban van a napja, de addigra mindenki elutazik nyaralni és nem lesz kit meghívni. Egyébként az a szabály, hogy egy lánynak minden lányt meg kell hívni az osztályból és egy fiúnak, minden fiút. Nehogy rosszul essen valakinek, ha nem hívják meg valahova.
A hétvégén kétnapos sztrájkot tartanak a legnagyobb szakszervezet tagjai. Ide beletartoznak a szállodai dolgozók is, így én, mint szerződéses sokkal többet dolgozhatok. Kicsit kevesebb idő a családdal, de több pénz. Jelenlegi helyzetünket tekintve ez most fontos.
Rajtolnom kell dolgozni, helyzetjelentésemet ezennel lezárom.
Sjáumst! Mármint látjuk még egymást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése