Hőforrás

Hőforrás
A család + egy uncsitesó

2014. szeptember 6., szombat

Dolgozom! És egyéb történések.

Talán az e-mailek hatására, de visszajeleztek. Sikerült a masszőr munka a Hiltonban. Tegnap dolgoztam először, egy izlandi és egy amerikai csaj volt az áldozat. Az ismeretlen helyen bedobtak a mély vízbe. Nem tudtam hol vannak a tiszta lepedők, nem találtam olajat, nem volt zeném, ráadásul megkaptam azt szobát, ahol az ágy nem motoros, szerelnem kellett a lábát,mert túl alacsony volt nekem. (Én vagyok a legmagasabb a spa-ban) Ráadásul elsőre nem értettem meg a beosztást. Határozottan egynek tűnt (láttam nevet és számot), de miután az első után átöltöztem, szóltak, hogy vár még rám valaki. Kiderült, hogy izlandi vendégnek a nevét látom, hotel vendégnek a szobaszámát. Rohantam. Ám ezek csak a kezdeti nehezítő tényezők. Viszont mindkét hölgy bealudt közben, majd mosolyogva távozott. Jó munkát végeztem. Vasárnap várnak rám még hárman. Remélem nem csak a kezdés lesz ilyen sűrű.
Kosárlabda oldalról semmi visszajelzés, bár én magamat ennyi tapasztalattal legalább kipróbáltam volna egy edzés erejéig. Közben az a gondolatom támadt, hogy máshonnan kell ezt a kosár dolgot megközelíteni. Elmegyek játszani, építek kapcsolatokat, így közelebb kerülök egy edzői munkához. Bár ebben a szezonban szerintem ez már esélytelen.
Birna segítségével átírtuk az önéletrajzaimat izlandira. Sokat dolgozott vele. Köszönöm. Minden irányból tolja a szekerünket. Információkat szerez, elintéz, telefonál, megoszt (Facebook), ingyen nyomtat, rákérdez, ötletel, izlandira tanít nagy türelemmel. Azt hiszem megvan az első itteni barátunk.
Hétvégén Beloéknál töltöttem pár órát. Lelazítottam sportoló lányait, az idősebb tornász izlandi válogatott. (oda-vissza segítünk egymásnak) Kértem kölcsön pár könyvet, mert ezek már nem fértek be a csomagomba. Szóba került a flatkökur, az itteni nemzeti kenyér. Én eddig vállalkozó kedvvel próbálgattam sonkával, lekvárral, stb. Miközben vékonyra szeletelt füstölt bárányhússal kell enni. Szó szót követett, megkínáltak. Írás közben is összeszaladt a nyál a számban. Ráadásul kevesebb kalóriát tartalmaz, mint az azonos súlyú sovány csirkemell.
Szerda, Abszolút nagybetűs. Most már van mire várni férfitársaim. Röviden. Fiúk. Belo, Zoli, új srác Zsolt, na persze én. Uszoda előtt parkoló-kocsiban sör-hím duma-forró szauna-hideg víz-forró szauna-hideg víz-langyos víz-meleg víz-kocsiban sör-Zolinál hot dog-Zolinál sör. Ez a szokás.
Kezdek beilleszkedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése