Hőforrás

Hőforrás
A család + egy uncsitesó

2014. augusztus 16., szombat

Sportos szombat

Nauthólsvík.
Az Izlandon jártak tudják.
Homokos tengerparti strand, közkedvelt bulihely, meleg vízzel fűtött kicsiny öböl.
Még nem strandoltam (felderíteni mentem, kb. 12 fok és 60 km/h szél), de holnapra ez a terv. Ha süt a nap azért, ha nem süt, azért. Kis kerek termál medencében lehet a fürdés után melegedni. :-)
Májusi emlékeim szerint, itt outdoor training pointot létesítettek a szabadtéri edzés szerelmeseink. Kihasználtam a lehetőséget, félmeztelenre vetkőzve edzettem egyet. (Spartan 300 Workout)
Meg sem éreztem a 12 fokot, szeles otthoni 24-nek hatott.
Délelőtt már megtapasztaltam a szelet, kikanyarítottam bicajommal egy másfél órás szeletet a városból, tengerparton tekerve, érintve a tavat és Leifur Eiriksson szobrát a Hallgrímskirkja-nál.
Estére pihenőt fújok, díszítem kicsit a szobámat, szkájpolok az otthoniakkal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése