Hőforrás

Hőforrás
A család + egy uncsitesó

2014. augusztus 21., csütörtök

Az első hét

7-8 fok.
Ennyi az Atlanti óceán hőmérséklete errefelé. Ha szerencsénk van, felmegy ez 12-re is.
Kipróbáltam, na nem úszva, csak merülve, mert nem ismervén testem reakcióit a hideg vízre, nem kockáztattam meg egy hipothermiát. (Állítólag nagyon gyorsan ki tud hűlni az ember.)  "Strandolás" után két termálvizes medence is jár a fázóknak.A helyi gyerekek vidáman játszottak a vízben, miközben a kárpátok fia dideregve mászott melegebb helyre.
Hétfőn beindítottam az álláskeresést. Bicajommal nyakamba vettem a várost és négy nap alatt 32 helyre adtam be önéletrajzomat. Jártam az összes sportegyesületnél, a Kosárlabda Szövetségben, az összes spa szalonban és egészségközpontban a nagy Reykjavík területén. Eddigi eredmény: próbamasszázsra megyek a Hilton Nordica Spa szalonjába, ezen kívül semmi konkrét.
A kerékpárral közlekedésnek nagy előnye, hogy jól megismerem a várost, ott szállok le a járműről, ahol én akarok (és szakítom meg az utazást, ha látok valami érdekeset),valamint közben rengeteg a természeti és egyéb látnivaló.
Nagy ijedelmet okozott az otthoniaknál a földrengések híre. 3 és 5 közötti erősségű rengés 250-300 alkalommal. Tőlünk ez messze történt, másrészt a jég alatt (a gleccsereknél 1 km vastag) elfolyt a kitörő magma.
Izgalmak várnak rám.
A reykjavíki maraton lesz a hétvégén, lezárják az egész várost és ingyenes lesz egész nap a tömegközlekedés (buszok). Belo felesége Gabi félmaratont fut, kimegyek neki és a többi futónak szurkolni. A nap hátralévő részében kulturális fesztivált rendeznek egészen késő estig. Végiggördítettem a honlapon a programok linkjét, majd 40 percig tartott, annyi minden lesz. Kezdem írni a saját listámat, mit nézek meg.
Még rövid idő telt el, hogy nyilatkozzak az érzéseimről. Nyilván hiányoznak a gyerekek, és Zita is. Minden nap beszélünk Skype-on. Már majdnem olyan, mintha személyesen beszélgetnénk, csak nem tudom őket megérinteni.
Nincs igazából időm ezen agyalni, annyi hatás ér. Magamnak is sok plusz dolgot szervezek és igazán élvezem az ittlétet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése