Hőforrás

Hőforrás
A család + egy uncsitesó

2014. augusztus 15., péntek

3000 km-rel arrébb

Elszálltam. Na nem Magamtól.
Illetve magamtól, így most már reykjavíki lakos vagyok.
Tekertem a városban (merthogy magammal hoztam a bringám), láttam a sok turistát és én nem annak éreztem magam, hanem helybelinek.
Szóval AirBerlinnel repültem, tudom ajánlani. Nincs az a sok szórakozás, mint a fapadosokon, de lehet jegyet halászni fapados áron. Kaja is van és filmet vetítenek. Minden, ami egy férfinak fontos.
Belo és Zoli jöttek elém, a reptéren nem lehetett megmozdulni, hiszen szezon van. Ismervén a helyi alkohol árakat, gyutifríből hoztam nekik sört.
Vendéglátóm, Bírna, most éppen nem dolgozik, közgázból doktorál. Itt 50 évesen is menő egyetemre járni.
Az egyetem és a tó közötti részen lakom, abszolút belváros.
A sorrend: 1. Kennitala 2. Bankszámla 3. Telefonkártya 4, Kajavásárlás
A Kennitala 5 hét, míg megjön, ezért nem tudtam bankszámlát nyitni. A többi ment, mint a karikacsapás.
Lépésről lépésre. Cél-terv-végrehajtás-akadály-végrehajtás-eredmény-újabb cél-újabb terv......
Betekertem szinte az egész várost, bár egész nap esett (Belo szerint, ő már csak tudja az eltöltött 23 évével, nem érdemes az agyadat terhelni az időjáráson problémázással), élveztem a bicajozást a friss levegőn.
Hazaértem, halat ettem. Ugyancsak egészséges (olyan igazi íze van), és olcsóbb, mint a csirke.
Hétvégi tervek: jövő hét megtervezése (munkakeresés), tengerpart, uszoda-úszás, edzés. Család nélkül rengeteg időm van. Igyekszem kihasználni a kerékpár-crossfit-úszás triumvirátussal. (Birna hangosan fütyörészik)
Kisütött a nap.
Vasárnap szocializáció a program, vegyülök, és a magammal hozott házi édes nemes pirospaprikából birkapörit főzök izlandi birkából. Kikötöttem, csak akkor vagyok hajlandó megfőzni, ha vörösbort iszunk hozzá. +két meghívott vendég.
Kapcsolatépítés kipipálva.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése